7.07.2023

Daj się zauważyć z Veraco / Kasetony reklamowe

Witajcie! Nie wiem jak wy, ale ja lubię mieć wybór w różnych kwestiach. Cieszy mnie ogrom możliwości dotyczący prostych sfer od zakupów spożywczych, poprzez ubrania, gadżety, po wiele innych typu ubezpieczenia, kosmetyczka czy lekarz. Jak sami zauważyliście w każdej dziedzinie jest wielka konkurencja. Dla nas tak zwanych konsumentów to rzecz jasna korzystna sytuacja. Dla firm, przedsiębiorstw czy usługodawców sprawa ma się już inaczej. W tym gąszczu ofert należy być atrakcyjnym, ale po pierwsze dać się zauważyć. W tym wpisie podpowiem, w jaki sposób stać się bardziej widocznym. 

<Wpis reklamowy>


 

Reklama dźwignią handlu

Ktoś rzuci hasło, no zareklamuj się. To niby proste, ale jednak nie do końca. Rodzajów reklam jest mnóstwo, a wyrzucić pieniądze na coś nie skutecznego to przecież żaden interes. Reklama ma być rzucająca się w oczy, chwytliwa, ale może być także zabawna lub stosowana w zależności od potrzeb. Inne będą też reklamy przeznaczone dla szerokiej gamy odbiorców, zaś inne na rynek lokalny. Dziś skupimy się właśnie na takich metodach reklamy i ich przekaźnikach, które idealnie nadają się do prezentacji firmy i produktów/usług lokalnie. 

Reklama zewnętrzna /outdoor

Reklama zewnętrzna profesjonalnie nazywana reklamą outdoor to świetne narzędzie komunikacji z klientem. Kiedy się nad tym bliżej zastanowić ten rodzaj reklamy towarzyszy nam praktycznie wszędzie. Biorąc do ręki ulotkę, patrząc na baner reklamowy, kaseton, szyld reklamowy reklamy świetlne mamy właśnie do czynienia z tym rodzajem reklamy. Różnią się tu jedynie nośniki reklam. 

Reklamy outdoor umieszczane są najczęściej na otwartej przestrzeni, na zewnątrz budynków, na niezależnych konstrukcjach. Także w komunikacji miejskiej, czy na pojazdach. Te reklamy trafiają do odbiorców, którzy nie przepadają za szperaniem w internecie czy też nie oglądają reklam w telewizji. Początki reklam zewnętrznych to oczywiście ulotki, szyldy i banery. Natomiast dzięki rozwojowi technologii możemy wybrać skuteczną reklamę elektroniczną.

 


 

Nośniki reklam zewnętrznych

Reklama zewnętrza może przybrać bardzo wiele form. Jej nośniki mogą być bardzo proste lub też naszpikowane technologią. Na co się zdecydujemy zależy w dużej mierze od przeznaczenia i funkcji reklamy, ale także odbiorców. Są mniejsze i większe reklamy. Kiedy już mamy projekt spójny z wizją marki, warto zlecić jego wykonanie fachowcom takim jak w firmie https://veraco.pl/.

Co więc najczęściej wybierane jest jako reklama outdoor? Dużym powodzeniem cieszą się billboardy, plakaty informacyjne, afisze, reklamy wielkoformatowe, litery i znaki przestrzenne, szyldy reklamowe, kasetony reklamowe, reklamy na dachach samochodów, reklamy miejskie citylight, ulotki, reklamy w komunikacji zbiorowej czy też reklamy na bankomatach, automatach e.c.t. 

Zalety reklamy zewnętrznej

Za zaletę reklamy outdoor trzeba uznać szybkie dotarcie do dużej ilości ludzi za jednym razem. Ten sposób reklamy odznacza się szerokim zasięgiem oddziaływania. Do plusów reklam zewnętrznych należy też dodać ich różnorodność formatów i rodzajów, dzięki czemu łatwo dopasować coś dla potrzeb firmy. 

Istotną cechą jest też możliwość dopasowania reklamy do okazji. Sama nie raz widziałam, jak podczas festynów przedsiębiorstwa reklamowały swoją działalność poprzez np. parasole reklamowe. Doskonałą opcją są też różnego rodzaju stojaki, które mogą być wykorzystywane na imprezach plenerowych, a potem łatwo przetransportowane w inne miejsce. To daje takim reklamom atrybut uniwersalności. Można je wykorzystać w dowolnym miejscu.

 

Wybierając stałą reklamę zewnętrzną poza korzyściami dla firmy warto wziąć pod uwagę również kwestię jak ta reklama będzie integrowała się z pozostałą przestrzenią. Reklama w postaci szyldu czy kasetonu będąca umocowana na stałe może być piękną ozdobą miejskiego krajobrazu jeśli będzie spójna ze stylistyką pozostałych obiektów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for comment!

Dziękuję za każdy komentarz !