18.04.2016

Bezpieczne zakupy w SammyDress / Gwarancje i zworty / Warranty and Return







Witajcie




Gwarancje i zwroty / Warranty and Return
SammyDress






Kupując przez internet nie raz nachodzą nas różnorodne obawy. Co jeśli nie trafimy z rozmiarem, trafi do nas nie właściwa paczka lub wcale nie dotrze. Przecież nie oszukujmy się , to zdarzyć może się w przypadku każdego sklepu. Błędy i pomyłki są rzeczą ludzką i nie ma co się z tego powodu denerwować. Ale wiecie też ,że nie każdy sklep jest skłonny pójść na rękę i np wymienić nie pasujące ubranie/produkt.

Miałam tak w przypadku DressLink. Gdzie widoczny był błąd ze strony sklepu. Wybrałam piżamkę dla młodego, a spodenki były jakby od innego mniejszego kompletu. To wysłałam zdjęcie i wymiary. Pani mnie tylko przeprosiła i się dziwnie tłumaczyła, że teraz wprowadzają inne rozmiary i nic z tym nie może zrobić. Taki pic na wodę, bo jeśli się dba o klienta, to sprawę dało by się załatwić inaczej.






Nie powiem, że mi nie giną paczki. I mnie dotknęła taka strata dwukrotnie. Zawsze wolę wydać tego dolara czy dwa na numer śledzenia. Bo lubię wiedzieć, gdzie moja przesyłka się znajduje i wiadomo, jest to o wiele bardziej bezpieczne. Nie korzystam z form przesyłek , które nie są rejestrowane. Pech chciał, że czekałam na autka dla Kswacia właśnie z SammyDress. To było jeszcze przed Wielkanocą i miały być dodatkiem do prezentu. Owszem, paczka dotarła do Warszawy a potem ślad po niej zaginął. Ktoś położył na niej swe łapki. Wymacał, że ciekawe rzeczy i już do mnie nie dojechały. Więc napisałam, do obsługi klienta że nie mam opłaconego zamówienie. Że najzwyczajniej w świecie ktoś je sobie pewnie "przywłaszczył". Szybko otrzymałam odpowiedź, że za około tydzień będę mogła zamówić sobie coś innego, bo muszą tę sprawę zgłosić dalej. I tak napisał do mnie pan z prośbą o wyjaśnienie , podanie danych, wartości paczki . Bardzo miło i profesjonalnie podeszli do sprawy. Nie próbowali się wykręcić i tym sposobem, kupiłam sobie inne rzeczy. Tak więc sama jestem przykładem, że SammyDress dba o klienta. To nie są puste słowa. Jeśli tylko coś nam nie odpowiada, można umówić się na wymianę zakupionych rzeczy bądź też zwrot pieniędzy.



SammyDress here
Warranty and Return here
Support Center  here





Gwarancje zwrotu i wymiany w  SammyDress / Warranty and Return

30 dni na zwrot towaru

Reklamacja będzie  rozpatrzona w przypadku następujących wad : plam, awarii zamka, rozdarć, rozpruć, wyraźną różnicę kolorów, kiepska jakość materiału. Jeśli wystąpią któreś z wymienionych wad, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia / Support Center. Pamiętajcie o zrobieniu wyraźnego zdjęcia otrzymanych, wadliwych produktów i podaniu numeru SKU produktu (co ułatwi pracownikom jego odnalezienie). Po rozpatrzeniu naszego przypadku, sklep zaoferuje odpowiednią formę zadość uczynienia.

Niewłaściwy rozmiar  

Każdy sklep ma swoją rozmiarówkę. Ubrania mogą nam się wydawać podobne, ale to tylko złudne wrażenie. Dlatego przed zakupem zawsze warto przeanalizować dokładnie wymiary podane na stronie. Dopuszczalna jest granica błędu około 3 cm. Co jeśli jednak kupiona sukienka będzie za ciasna lub za wielka. Tutaj też SammyDress wyszedł na przeciw oczekiwaniom swoich klientów. Więc kontaktujemy się z obsługą sklepu podając nr produktu, wymiary podane na stronie a wymiar faktyczny. Także musimy opisać, czy dana rzecz jest zbyt mała lub za duża. Potem czekamy na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli zawinił sklep, na własny koszt wyśle nam alternatywne ubranie we właściwym rozmiarem. Ale jeśli to my coś źle zamówiliśmy, koszty wysyłki  leżą po naszej stronie. Czy to chcemy zwrócić, czy wymienić daną rzecz. Więc podkreślę, czytajcie i jeszcze raza czytajcie i sprawdzajcie wymiary!


Brakujące elementy w przesyłce 

SammyDress ma kilka magazynów i czasem niestety może wystąpić sytuacja, że nie ma jednej z kilku zamówionych rzeczy. W takim przypadku też należy pisać do obsługi sklepu podając nr SKU brakujących elementów.Sklep zleci darmową wysyłkę brakujących rzeczy.


Nie taka przesyłka, inne rzeczy niż zamówione

Tak też może się przytrafić, że dostaniemy nie to co zamówiliśmy. Jeśli zawinił sklep , wyśle nam właściwą rzecz. Jeśli zaś my zawiniliśmy, na nas spoczywają koszty przesyłki gdy chcemy zwrócić lub wymienić towar. 


Jeśli się rozmyśliliśmy i towar nam się nie podoba (nie jest nam potrzebny etc )

Tu odpowiednie jest stwierdzenie kobieta zmienną jest. Kupimy coś, oglądamy i stwierdzamy że nie jest nam do niczego potrzebne. Pamiętajmy o tym, że mamy 30 dni na kontakt ze sklepem, od daty dostarczenia przesyłki . Koszty wysyłek w obie strony leżą już po naszej stronie. Towar jaki zwracamy/wymieniamy musi być czysty, nie zniszczony, posiadać metki i oryginalne opakowanie.


http://www.sammydress.com/promotion-Clearance-Bonanza-special-248.html?lkid=299144



Bardzo fajną i szybką formą kontaktu jest czat online. W naszym panelu u góry strony, obok konta. Widoczny i łatwo dostępny. Po kliknięciu w wybrany wariant przed lub po sprzedaży, wyskakuje nam osobne okienko i wpisujemy dane. Oczywiście po angielsku.  A jeśli wolimy inną formę kontaktu , to w Support Center w górnym rogu mamy Ticet. Po jego wciśnięciu uzupełniamy wszystkie  dane i czekamy na kontakt ze strony sklepu. 






12 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne informacje, ja też przeważnie wybieram paczki rejestrowane, jeśli zamawiam coś wartościowego. Dobrze, że sprawa z SammyDress zakończyła się pozytywnie dla Ciebie :) Poklikałam w linki, jak możesz kliknij też u mnie w ostatnim poście z wishlistą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jest taka możliwość bo nie zawsze to co na obrazu w rzeczywistości podoba nam się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od nich jeszcze nic nie zamawiałam, i jakoś nie ufam tej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam sporo biżuterii z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powiem szczerze, ze miałam również 2 razy syuację, ze paczka mi zaginęła. Raz to właśnie było z SammyDress. Napisałam do nich i od razu wysłali mi paczkę ponownie. Muszę przyznać, że to chyba najlepsza firma, i ajkosćiowo, cenowo i juako konktaktowo z klientami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy u nich zamawiałam i też byłam zadowolona z obsługi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne podejście z ich strony :). Ja zawsze wybieram rejestrowane przesyłki, dla pewności, a gdy nie mam zaufania do sklepu (głównie allegro) itp. decyduję się na przesyłkę za pobraniem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czat online jest cudowny. Ostatnio zamawiałam w jednym sklepie buty ;p I chciałam zmienić formę zapłaty a stronę nie dawała mi tej funkcji i pan w czacie mi pomógł :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie znam tej stronki - chętnie pozaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jeszcze nigdy nie przyszła inna przesyłka niż zamawiałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comment!

Dziękuję za każdy komentarz !