28.12.2015

Figle migle / minionkowa lampka i bluza Auta




Witajcie


Lampka nocna Minionek , Bluza Auta RoseWholesale
Spodnie chłopięce CnDirect
Elegancki komplet SammyDress





Lampkę już zapewne niektórzy z Was widzieli, gdyż przyszła przed Wigilią. Ale pomyślałam że będzie miłym dodatkiem do prezentu świątecznego dla brzdąca, więc musiałam ją chwilowo ukryć. Zdjęcia, które dziś zobaczycie to przede wszystkim fotki z pierwszego dnia Świąt Bożego Narodzenia ,ale nie mogłam się oprzeć i wstawiłam także te gdy młody odpakowywał podarki. Dlatego też podlinkowałam Wam gajerek Ksawcia.


Lampka była strzałem w 10 ! Jest lekka,ale niezwykle wytrzymała. Już kilka razy upadła i nic się jej nie stało. Nie trzeba jej podłączać do gniazdka , no chyba że się rozładuje. A tak można ją zabrać wszędzie. Po domknięciu nawet do łóżka. Obsługa jest banalnie prosta. Dwaj moi panowie jak widać poniżej, radzą sobie z tym świetnie.


Bluza jest wykonana starannie i spodziewałam się cienizny. Raczej bluzki na długi rękaw, atu mile się zaskoczyłam. Nie traci kolorów w praniu i nie farbuje. Dopierają się z niej przeróżne plamy. Co do spodni to jestem zobowiązana zrobić recenzję na FB, ale skoro je widać to i o nich naskrobię parę słów. Spodobały mi się w nich zameczki po obu stronach nogawek. Zaś przy kieszeniach spodenki są marszczone jakby i dają efekt a'la baggy. Tu trochę przedobrzyłam z rozmiarem. Ale lepsze luźne niż za ciasne. Materiał jest cienki, czyli portasy będą się nadawały na ciepłą wiosnę i lato. Lub tez oczywiście jak w naszym przypadku do latania po domu.




Lampka RoseWholesale klik cena
Bluza RoseWholesale klik cena
Spodnie CnDirect klik cena
Elegancki komplet SammyDress klik cena







 




 









Jak widać najmłodsza latorośl zadowolona z prezentów. W Wigilię od nadmiaru wrażeń zasnął bardzo szybko, ale za to od rana testował z tatą nowe nabytki.




33 komentarze:

  1. Fajnie się prezentuje ta lampa :) Młody zadowolony widać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że radość była wielka ... tylko się zastanawiałam dla kogo ta lampka dla Ksawacia czy dla ojca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze nic, potem poszliśmy do znajomych, a tam pod choinką auto sterowane pilotem. To wtedy najpierw "wujki" i taka musieli pojeździć hehe

      Usuń
    2. no toż to normalne :D to tak jak kolejką :D

      Usuń
  3. Lampa jest świetna. Garnitur też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna,mojemu młodemu przypadłaby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna lampka Minionek "jej" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki kochana! :* strasznie mi miło i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta lampka i ile radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ta lampka jest świetna :D Jak tylko na nią spojrzałam to od razu się uśmiechnęłam :D Kliknęłam we wszystkie linki :)

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub klikniesz w linki :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/12/swieta-coraz-blizej-czyli-prezenty-last.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo to, że jestem taka stara kfoka haha :D to i tak chciałabym taką lampkę minionka :D

    Zapraszam: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/12/grey-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne drobiazgi! Ale najpiękniejsze to ta radość na buzi Ksawcia i Twoja rodzinka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najwazniejsze, ze chlopaki zadowolone i usmiechniete :D ... obydwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie urocza ta lampka! Widać, że sprawiła wszystkim wiele radości.
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta lampka, mój syn tez ma taką lampkę tylko z postacią z potworów i spółka. Dzieciaki kochają takie gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mina ojczulka bezcenna ;-). Ale co się dziwię jak mój uwielbia niby to "przypadkiem" oglądać zestawy lego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kupilismy "podróbki " lego 3 razy tańsze i przedobrzyliśmy, bo tatowy składał całość 4 godziny :) bo aż 890 elementów, zestaw fajny ale dla starszaka , no ale tatuś ma się czym wykazać bo młody już część rozwalił

      Usuń
  15. Ta lampka jest prze cudna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe widzę że lampką się nawet tatuś zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w niej pięknie! A lampka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comment!

Dziękuję za każdy komentarz !