02.10.2013

Butterfly collection Eye Liner Czarny

Butterfly Collection to jedna z trzech marek  firmy Verona Products Professional, które w swym asortymencie posiadają kosmetyki kolorowe. 



 



Od producenta:

Butterfly, Eyeliner w czarnym kolorze dla kobiet, które chcą podkreślić swoje oko modnym makijażem. Eyeliner ma płynną konsystencję, dlatego posiada wmontowany pedzelek, który ułatwia aplikację i umożliwia precyzyjne wykonanie kreski. Dzięki temu, że nakłada się go pędzelkiem, można wykonać kreskę o dowolnym kształcie i o dowolnej grubości. Świetnie nadaje się zarówno do makijażu codziennego jak i na wielkie wyjścia. Eyeliner super sprawdzi się także do wykonania fantazyjnych wzorków wokół oczu. Wszystko zależy od kreatywności.
Eyeliner łatwo się aplikuje i długo utrzymuje się na powiece. Dzięki płynnej konsystencji, która po chwili wysycha- nie rozmazuje się.




Według Kobiety Nieidealnej:

Opakowanie czarne, plastikowe z ładnymi, czytelnymi napisami.

Pędzelek cienki, delikatny,nie "drapie powieki", nie rozwarstwia się.




Konsystencja płynna , eye liner szybko wysycha po namalowaniu kreski,nie odbija się na powiece.





Kolor -intensywna czerń.

Eye liner nie rozmazuje się i jest trwały . 
Co dla mnie  i dla moich wrażliwych oczu jest bardzo istotne - żadnego szczypania, uczulenia ,czy innych podrażnień.

Dość cienki pędzelek - idealnie nada się do delikatnej,naturalnej kreski podkreślającej oko. Można za jego pomocą wyczarować wzorki - to już dla wprawionej ręki. 

Kupiłam go w sumie tak na próbę, nie oczekując po tym eye linerze za wiele. Mile się zaskoczyłam, gdyż odkryłam że za niewielką cenę , mam teraz w swojej kosmetyczce przyzwoite pisadło do podkreślania oczu.




Cena : ok 6 zł
Dostępność:nawet małe drogerie, allegro , sklepy internetowe 


25 komentarzy:

  1. Oo fajna recenzja :)

    Zapraszam do siebie ! http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzę zmiana wizerunku bloga :)
    cena bardzo przystępna :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzetelne recenzja:)

    Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam chyba lakier tej firmy i spisywał się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt, ja od chyba 8 lat kupuje eyeliner miss sporty i jestem oniemiala z jakosci...uwielbiam go i kosztuje 7.90 :) tez polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten liner w którymś sklepie, ale nie zwróciłam na niego uwagi. Teraz chyba jednak sobie go zakupię i sprawdzę, bo mój mi się akurat kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie używam eyelinerów w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jakiś naprawdę fajny bo ja mam obecknie taki z rossmana i rozwarstwił się i odstają pojedyncze włoski, horror :/


    jako że twój blog jest fajny to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    +
    spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w mały baner z butami na samym dole najnowszego wpisu będzie wspaniale i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię eyelinery :)
    Mam teraz jakiś chiński i też jest super.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba musze czesciej uzywac eyelinera :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic makeup review.
    Mind following one another on Gfc G+ and bloglovin? I will def follow back. Thanks.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie nauczyłam się robić perfekcyjnej kreski,dlatego stronię od wszelkiego rodzaju eye-linerów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi babes,I am following you back via G+ and Gfc Thank you. We should keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej wolę moją kredkę :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam cieniutkie pędzelki. Na pewno sie za nim rozejrzę, bo jestem właśnie przed kupnem eyelinera. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny ten tusz do kresek i za niewilką cenę
    czasem można wyrwać calkiem dobry kosmetyk za małe pieniądze

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comment!

Dziękuję za każdy komentarz !